s i Paris - och SK SHOX ?r inget undan

Fórum na témy obce Hvozdnica

Moderátor: primáš:)

Pravidlá fóra
Fórum Hvozdnica je určené na diskutovanie medzi účastníkmi na témy spojené s obcou Hvozdnica. Každý zaregistrovaný účastník fóra môže pridať príspevok alebo vytvoriť tému, na ktorú by chcel vyvolať diskusiu. Témy alebo príspevky fóra nesmú obsahovať vulgarizmy, urážky, rasistické či extrémisticke politické názory alebo iné názory, ktoré sú v rozpore so zákonmi Slovenskej Republiky. V opačnom prípade bude téma alebo príspevok zmazaný.

s i Paris - och SK SHOX ?r inget undan

Odoslaťod caicai2017 Št, 12. Sep 2019, 04:27

2018 - Den specialutg?va Nike Air Monarch IV Snow Day anl?nder med en helt vit, Nike Air Max 270 Dam fullkornig ?vre f?rsk?nad med en krom silver Swoosh och iriserande yttersula - den totala effekten som p?minner om en gl?nsande, sn?ig dag.
Sherpa-kragen nickar till varma tofflor, och socklinerna inramar en p?tryckt Swoosh p? nyfallen sn?. En pop av orange p? mellansulan symboliserar en sn?gubbs morotsn?sa.Nike M2k Tekno Womens Dessutom ?r en sn?gubbig figur dold i broderiinformationen Nike Air Max 95 Womens p? h?len.
Nike Air Monarch IV Snow Day sl?pper 18 december p? SNKRS Japan. Den 20 december sl?pps den p? nike.com och i utvalda Nike-butiker i Stor-Kina, Europa och Korea. Den 3 januari kommer det att finnas tillg?ngligt p? SNKRS Nordamerika och p? Nike NYC och Nike av Melrose.2019 - Den f?rsta i en rad med vecko-pregame-cleats f?r Odell Beckham Jr., inspirerad av hans favorit Nike-skor, denna speciella ?tergivning av Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat tar p? sig Nike Air Max 95 Donne ett ikoniskt f?rgschema Nike Air Max 90 Damen fr?n 2011.
Cleat kommer att visas under f?rnamnet f?r Cleveland Browns 8-hemmamatch mot Tennessee Titans.2019 - Kvinnors exklusiva Jordan Air Latitude 720 LX med Swarovski?-kristaller kommer i en ?versv?mmad r?d ?verdel och lyser ljust med till?mpningen av 1 000+ dubbla f?rdiga Nike Air Max 270 Damen Swarovski?-kristaller placerade p? Air Jordan Nike Internationalist Womens VIII-inspirerade remmar, vilket utvecklar Jordan Brand Flight Utility-silhuetten ytterligare. En f?rstklassig hangtag designad med kristaller fr?n Swarovski? bidrar till det h?ga hantverket i stilen med begr?nsad utg?va.
Jordan Air Latitude 720 LX med Swarovski?-kristaller sl?pps globalt fr?n och med september 6.2019 - Var och en av Skeptas Nike SK-tr?nare delar ett inslag i hans personliga historia, fr?n resor till Marocko till att bygga en fanbas i Paris - och SK SHOX ?r inget undantag. Det Nike Air Max 270 Damen f?rl?nger emellertid Nike Air Max 270 Femme en mer transcendental ton ?n de tre tidigare Air Max-baserade utg?vorna.
SK SHOX handlar om att hitta tro p? gr?nsl?sa m?jligheter. ?r 2018 tilldelades Skepta ordf?rande i sina f?r?ldrarnas hemstat Ogun i Nigeria. Nigerianska ordf?randeskap ges i erk?nnande av ett positivt bidrag till samh?llets v?lbefinnande. ”Det fick Nike Air Max 97 Femme mig att inse att vem som helst kunde vara chef, men vissa m?nniskor v?xer upp och tror inte att de kan,” s?ger han.
Skos design utvidgar denna tanke i abstrakt. Den inneh?ller delar av Skeptas nigerianska arv f?r att dela hans familj?ra respekt. "Jag ?r stolt ?ver att jag k?nner mitt efternamn och jag vet var jag kommer ifr?n och b?da mina f?r?ldrar ?r nigerianska," s?ger han. "Det handlade om att ta med Nike till Nigeria och l?ta barnen veta energin."
Den energin ?r ocks? en som Skepta ?r angel?gen om att utnyttja i Nike Roshe Run Donnedenna provocerande sko, s? att alla k?nner att deras dr?mmar ?r inom r?ckh?ll. Skon blir en ledning f?r att dela sin ?sikt att framtiden ?r obegr?nsad.
"Det ?r viktigt att f? m?nniskor att tro att de kan k?nna sig kungliga - att om de arbetar h?rt, kommer deras arbete att erk?nnas och uppskattas och firas," s?ger Nike Air VaporMax Dam han.
Skeptas val av SHOX-silhuetten har sitt ursprung i ett specifikt minne. ”N?r jag ?kte till Manchester, gungade alla barn SHOX. Det var en riktig streetsko d?r. Jag gillade deras swag - vindbrytare och SHOX, "kommer han ih?g." Jag t?nkte "Ja, l?t oss definitivt g?ra det," eftersom jag alltid kommer ih?g dessa resor norrut. "
Nike SK SHOX tappar den 12 september p? SNEAKRS i Europa, SNKRS i Asien och Stor-Kina och hos utvalda ?terf?rs?ljare.
caicai2017

Založený: Ut, 26. Feb 2019, 09:54

Naspäť na Hvozdnica

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.