weekendtrip alleen

Fórum na témy obce Hvozdnica

Moderátor: primáš:)

Pravidlá fóra
Fórum Hvozdnica je určené na diskutovanie medzi účastníkmi na témy spojené s obcou Hvozdnica. Každý zaregistrovaný účastník fóra môže pridať príspevok alebo vytvoriť tému, na ktorú by chcel vyvolať diskusiu. Témy alebo príspevky fóra nesmú obsahovať vulgarizmy, urážky, rasistické či extrémisticke politické názory alebo iné názory, ktoré sú v rozpore so zákonmi Slovenskej Republiky. V opačnom prípade bude téma alebo príspevok zmazaný.

weekendtrip alleen

Odoslaťod Banning Pi, 20. Sep 2019, 09:29

Columbia Montrail maakt gebruik van hun eigen FluidFoam-tussenzool om de demping, flexibiliteit en ondersteuning van deze relatief lage tot de grond trailschoen te verbeteren. In vergelijking met de Masochist of Caldorado voelt de demping responsief maar veel dunner. Anders gezegd, met de Alpine FTG ben ik altijd verbaasd over hoe gedempt het aanvoelt wanneer ik het trottoir aan het einde van mijn singletrackloop raak, maar als ik langer dan 10 tot 13 mijl ga, voelen mijn benen zeker de effecten van de grond meer dan ik Nike Air Max Motion Mujer verkies.

TrailShield-technologie is ook toegevoegd via de voorvoet, wat helpt om wat torsiestijfheid en voorvoetbescherming te bieden, maar de schoen blijft zeer flexibel en ‘minimalistisch’ zodra de pokey-rotsen vaker voorkomen. Voor mij had ik meer stijfheid en rotsbescherming in de schoen nodig om het echt goed te kunnen gebruiken op steile beklimmingen, toendra's of andere soortgelijke bergachtige omgevingen.

Agressieve, 4 mm directionele rubberen nokken zijn te vinden op de gehele buitenzool voor uitstekend bijten op een verscheidenheid aan trail-oppervlakken, waaronder hard verpakte sneeuw en modder in de Amerikaanse Pacific Northwest-stijl. Clay gooit niet meteen magisch weg - dat zou veel vragen - maar met slechts 4 mm nokken om in te pakken, wordt de schoen niet te zwaar voordat hij dat doet. De lippen hebben net genoeg bijt voor steilere Nike Air Presto Femme toendra-beklimmingen, maar met de algehele flexibiliteit van de schoen worden mijn voeten sneller moe ondanks de uitstekende tractie. De duurzaamheid van de hier gebruikte rubbersamenstelling is mijn ervaring uitstekend. Ik heb bijna zeven maanden wekelijks gebruik in de schoenen en de lippen zijn in uitstekende staat. Ondanks vele invallen met rotsen, grind, sneeuwbrij en zand, is de Nike Air Max 97 Dames rest van de buitenzool ook relatief onge?venaard. Ik ben benieuwd hoe ze het met iemand die lichte voeten op de grond heeft zouden kunnen houden en het misbruik op het technische terrein echt zou kunnen maximaliseren, waarvan ik denk dat deze misschien bedoeld waren.

We zijn nu al vele jaren op hun plek in Cape May en ik hou er altijd van om daar tijd door te brengen! Afgelopen september hebben de dames en ik daar ook een weekendtrip alleen voor Adidas Nmd Femme meisjes gemaakt (2018 samenvatting deel 1 + deel 2). Dit weekend was nog indrukwekkender omdat we ons geen zorgen hoefden te maken om terug te keren naar het huis om meerdere keren per dag te pompen. ;)

We kwamen allemaal op vrijdag rond 20:00 uur aan, net op tijd voor een later diner. Na 5+ uur in de auto (veel verkeer) was ik klaar om wat te drinken en wat te eten!

We gingen direct naar Nike Air Max 270 Dames Mayers, een heerlijke plek waar we vorig jaar ook heen gingen, en waren allemaal dol op. We zijn begonnen met drankjes (ik had een lekker zuur bier), de boerenkoolsalade en de geroosterde oesters om te beginnen. Allemaal heerlijk!

Als je een licht landende, snelvoetige hardloper bent die letterlijk over rotsen en wortels danst terwijl je over het pad vliegt, is dit een schoen die de afstand kan afleggen op een breed scala aan terrein en door veel weersveranderingen. Modder, een beetje sneeuw, wat droge wasbeurten (voeg beenkappen toe), rollend hard pak singletrack en een beetje klauteren bevinden zich allemaal in de stuurhut van deze schoen. Als je minder lenig bent en een beetje meer (veel meer?) Tijd op de grond doorbrengt met elke voetstap (ahem, dat ben ik), dan is de Alpine FTG-schoen misschien beter geschikt om half marathons Adidas Zx 750 Femme of zachtere inspanningen te doen er is veel downhill bij betrokken. Het is een geweldige lichtgewicht schoen met uitstekende grip en een meegaande (niet zo nauwsluitende) pasvorm. Het is gewoon een kwestie van of het de bescherming biedt die nodig is voor uw stijl van hardlopen over de lange afstand.
Banning

Založený: Ut, 02. Júl 2019, 06:26

Naspäť na Hvozdnica

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.